Hieronder vind je de meest gestelde vragen, uiteraard met antwoord erbij. Heb je een vraag maar staat deze hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op via de contact pagina.

Ik wil een storing melden. Waar kan ik dit doen?
Op Maandag, Dinsdag, Donderdag en Vrijdag van 08:00 tot 15:00 kun je dit als huurder doen bij de huismeester of bij VSN. Als koper kun je dit doen via Twinq of rechtstreeks naar REBO.

Ik ondervind overlast van een medebewoner. Hoe kan ik een klacht indienen?
Klachten gaan voor huurders via VSN, en voor kopers via de REBO. Contact gegevens vind je op onze contact pagina.

Ik zie dat er op het gehele terrein camera’s zijn bevestigd. Hoe worden deze beelden gebruikt?
Onze camera’s zijn zeker met het oog op privacy goed beveiligd. In geval van een calamiteit kan alleen de politie deze beelden veilig stellen en gebruiken bij een eventuele aangifte.

Ik heb een vraag over de tuin. Bij wie moet ik hiervoor zijn?
Het bestuur van de VvE functioneert ook als projectleider m.b.t het buitenplan. Hiervoor kunt je contact opnemen met de VvE. Het juiste email adres is te vinden op onze contact pagina

U bent uw druppel verloren, u wilt meerdere druppels of uw druppel werkt niet meer?
De huismeester kan je tegen een vergoeding een nieuwe druppel meegeven. De oude druppel zal in dit geval worden geblokkeerd. Een 2e druppel kan worden uitgegeven door de huismeester. Je betaald hier de gestelde vergoeding voor. Als uw druppel defect is kunt je hiermee naar de huismeester. Deze zal de druppel testen en mits nodig een nieuwe druppel meegeven. Dit zal zonder kosten gaan aangezien dit garantie is.

Hoe kom ik aan gegevens voor Twinq?
Zodra je eigenaar word van een appartement in Broeckerhave zal Rebo een account in Twinq aan jou verstrekken. Mocht je deze gegevens (nog) niet in je bezit hebben neem dan contact op met Rebo.